
Hotline
A Hotline szolgáltatás közvetlen kommunikációt biztosít tapasztalt szakértőinkkel, és gyors, költséghatékony megoldást nyújt a felmerülő napi problémák megoldásában. Telefonon és emailben állunk rendelkezésére ügyfeleink számára.
A hotline szolgáltatás egy szolgáltatási szerződés keretében érhető el.
Adatbázis import
Előzetes konzultáció alapján szakértőink létrehozzák
a t-method adatbázist, és feltöltik a szükséges információkat a megvásárolt modul adatbázisába.
Így a felhasználónak nem kell időt és energiát fordítania a már összeállított dokumentációk (folyamatleírások, teszt- és mérőberendezés-kezelési adatok, munkautasítások, ellenőrző dokumentumok, meghatározott FMEA-k, ellenőrzési tervek stb.) feldolgozására, mi távolról feltöltjük a felhasználó által biztosított adatokat és dokumentumokat.


Folyamatos adatszinkron biztosítása vállalati rendszerekkel (ERP, HR…)
A hatékony működéshez fontos, hogy meglévő adatokat ne legyen szükséges duplikálni. Ebben nyújtanak segítséget az adatszinkron szolgáltatásaink, melynek keretében a meglévő rendszerek adatbázisainak adatait (pl. munkatárstörzs, terméklista, géplista) szinkronizáljuk a t-method törzseivel, így mindig naprakész információkkal dolgozhatunk.
BI Dashboard tervezés, készítés és szolgáltatás
Az adatok értelmezése és kommunikálása komoly kihívások elé állítják a dolgozókat, akiktől rengeteg időt vonhat el egy riport, vagy egy jelentés elkészítése. Akár nagyvállalati ügyfelünk, akár a legkisebbek egyike, biztos lehet benne, hogy a több száz látványelemünk elkészítése során szerzett szakértelmünk segít abban, hogy a lehető legtöbbet hozzuk ki az a cég adataidból.
További információ:

t-method felhasználói képzés
A képzés során a felhasználó elsajátíthatja a t-method szoftver elvét, felépítését és működését, valamint gyakorolhatja a megvásárolt modulok használatát.
Ez külső és belső helyszíneken vagy online egyaránt megvalósulhat, ahol a résztvevők megszerezhetik a szükséges ismereteket és készségeket. Az oktatás során szakértőink segítséget nyújtanak a funkciók a szervezetre szabott, legoptimálisabb használatában, a szoftver felparaméterezésében is.

Szakmai tanácsadás, tréningek
A szakmai tanácsadói és képzési szolgáltatásunk megoldást kínál munkavállalói képzések széleskörű igényeire.
Képzéseket és szakértői szolgáltatásokat kínálunk, hogy ügyfeleink kialakíthassák az optimális, magas színvonalú HR környezetet, amely biztosítja az ügyfélelégedettséget és az auditmegfelelőséget.
További információ a kapcsolódó képzésekről és tanácsadói szolgáltatásokról:


Egyedi fejlesztések
Az új előírások és a folyamatosan változó trendek beépítése folyamatos a szoftvert fejlesztések során. Mindig lehetnek azonban olyan egyedi kérések, melyeket új funkciókat, új felületeket, más jellegű kimutatásokat kívánnak meg a felületen és a mobil applikációban. Szakértő csapatunk szívesen áll partnereink rendelkezésére az igény felméréstől a megvalósításig. Számunkra az a siker, ha ügyfeleink szívesen használják a szoftvert és hasznos eszközként tekintenek rá a hétköznapokban.
FMEA moderálás, kockázatelemzés, FMEA képzés
A legjobb védelem a versenytársakkal szemben a gyorsaság, az innováció és a piacképes árak. A rövid fejlesztési idő, a megfelelő minőség és az alacsony árak eléréséhez az FMEA az egyik legjobb eszköz. A fejlesztési idő lerövidül, a hibaköltségek csökkennek, és magas szintű stabil minőség érhető el.
FMEA szakértőink a következő témákban tudnak Önnel dolgozni:
- Az FMEA elméleti oktatása
- A különböző FMEA típusok célja és alkalmazása
- Worksop keretén belül FMEA készítés
- FMEA moderálás egy adott projekt sikerének érdekében